2007-03-12

Sometimes I want to go home and stay out of site for a long time

Jag sov förskräckligt dåligt inatt. Först var det svårt att somna. Vid tre vaknade jag sedan, kände mig helt paralyserad i kroppen. Vaknade av att jag drömde att jag fått ett starkt obehagligt ljud inne i min arma skalle. Hela tiden hade jag en stark ångest. Jag trodde först att jag fått något anfall och sedan att jag var på väg att bli psykotisk. Fem minuter senare släppte ångesten och jag insåg att jag halvdrömt.

Eftersom jag har sovit dåligt inatt har jag dessutom gått och grubblat en hel del idag. Har inte varit koncentrerad på föreläsningarna idag. Ögats anatomi och histologi är inte intressant när man grubblade på det jag grubblade.

Vad gör jag för fel, vad är det jag inte gör rätt? Fan, vad är det för nåt?! Åh!

Kärleken till det motsatta könet är vad som gör mitt liv sött. Personer av det motsatta könet är nog det som gör det surt.

Jag försökte plugga lite på MB men jag orkade inte vara bland allt folk. Jag ville bara hem och gömma mig. Därför sitter jag nu här och klagar. Behöver nog någon timme att bli på humör igen.

Fest!

Inga kommentarer: