2007-03-07

Färdig

Nu är jag helt färdig.

Celltentan är skriven, nu väntar bara några veckor av härlig ovisshet, ska det bli G?

Vad händer nu?

Jag har de senaste tio dagarna ägnat väldigt mycket tid åt att plugga. Många timmar har spenderats på MB, var där både i lördags och söndags.
Nu har jag en ledig eftermiddag. Imorgon bitti börjar Organkursen med upprop och föreläsningar till fyra.
Vad ska jag göra med dessa välförtjänta timmar?
Det ser ut att bli någon sorts uteätande i alla fall med kursen, men det är ikväll.
Men nu?

Jag är helt tom.

Tentan kändes i alla fall ganska bra, jag tycker att det känns som ett godkänt. Har jag otur kanske det blir underkänt. Jag tippar på att jag får 65%. 60% är gränsen för godkänt.

Det var en del frågor som jag inte gillade:
Amyloidfrågan
Fråga 1 om transcellulär transport och elektronmikroskop
och någon till.

Men det ska nog gå vägen ändå.

Den där Marabou daim-chokladen var inte så pjåkig. Lite väl sötsliskig efter några rutor, men i lagom dos riktigt smaskig.

Inga kommentarer: