2007-03-24

Försäljningsknep

Jag tackar Charles Darwin för att han gav oss den biologiska evolutionen och därmed också vårt stora intresse för snusk.
I torsdags skrev jag om att jag kanske skulle byta inriktning på min blogg mot mer sex, onani och avsugningar.
Att jag hade med de orden tror jag gav mitt besökarantal ett rejält uppsving, för när jag kollar på statistiken för min blogg ser jag att just i torsdags så hade jag extra många besökare.
Tack Darwin, tack!

Fick igår tillbaks Celltentan, den där stora på 19 poäng. En tenta som jag verkligen inte skulle vilja göra om.
Jag skrev efter tentan att jag trodde på 65% och yes, jag fick 65%. Det betyder godkänt och att jag inte pluggat för mycket. Kan lämna cellerna därhän och ägna allt mitt pluggande åt organen istället.

Club zoo avklarades på kvällen, den här gången hade vi gjort oss riktigt förtjänta av lite kul. Men jag tycker nog inte att det var någon av de roliga gångerna jag varit ute i Umeå. Jag var trött, vi fick köa länge och jag vet inte. Musiken var bara hyfsad och jag var inte riktigt på humör för min fuldans. Annat folk var på humör för både det ena och det andra. Folk blir så oattraktiva i vissa situationer.

Nu ska jag se vad denna soliga lördag har att erbjuda.

Inga kommentarer: