2007-02-12

Vrider mig i plågor

Tänkte ta mig en liten rast i pluggandet.
Kollade på aftonbladet.se, jag ångrar det.
Man kommer inte undan någonstans.

Värst av allt är att den där förbannade läraren ska ha glasögon och verkligen se ut som en f*cking lärare. Don't take it personal though.

Schalgereländet går inte att komma undan nånstans, jag slapp inte ens undan vid frukosten när jag slog på teven. Man måste nästan bo i en jordkoja djupt inne i de Värmländska skogarna för att ha en chans att komma undan.

Ska jag reta upp mig?
Om sanningen ska fram så retar jag inte upp mig, jag är alldeles för less för det.

Hade det inte varit för alla jag gillar i Sverige och för att jag pluggar här så hade jag abdikerat till San Fransisco, åtminstonde under dessa plågsamma Schlagermånader.

Inga kommentarer: