2007-02-24

Skogis

Mycket har man gjort, men inte mycket tentaplugg.
Snart ringer väl modern och undrar vad jag håller på med egentligen, varför pluggar jag inte?

Ikväll har jag i vilket fall provat på hur det är på jägmästarnas kårhus Skogis. Pilsner+lasagne 60 kronor och det var riktigt gott.
Och det var riktigt bra.
Dessutom gillade jag henne i personalen som bar en röd t-shirt, det kanske bidrog till inramningen.

Snart är det dags att tentaplugga på riktigt, pressa in alla dessa bokstavskombinationer i skallen, memorera enzymer och för bövelen inte glömma bort MAP-kinas-kinas-kinas. Cellbiologins största skämt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg din kommentar i min blogg. Det är inte kul att leva på olja, mjölk och vitaminer direkt. ska man inte göra heller. Hoppas det går bra på tentan, den verkar nästan lika rolig som min i näringslära :D

Ha en trevlig helg!!

Anonym sa...

Hahahaha!

Jo jag håller med! Map-kkk är utan tvekan cellbiologins största skämt! :)