2007-02-25

Liten notis

Det finns så många olika sätt jag kan skriva på nu, många olika saker att beskriva. Jag har ett helt smörgåsbord uppdukat, men jag vet inte hur jag ska inleda och vad jag ska välja att skriva om.

Lördagen den 24 februari.

Det var en dag jag klättrade på väggarna i mitt lilla studentrum, dagen jag inte fick något gjort, dagen då ångesten nästan hade haft en chans att vinna.

Det blev en fantastisk lördag ändå. Jag väntar på att jag ska få fatt i lite bilder att slänga upp på bloggen från kvällen. Henrik hade kameran med sig på Club Ether och det var där saker hände.


Jag kommer ihåg att jag lovade Oskar att skriva om nåt band som spelades som är från Sundsvall och jag gillar ju Oskar jävligt mycket, men fasen, jag har glömt namnet på bandet. Jag skyller på att det inte riktigt är min genre.


15:00 blir det palt för första gången i mitt liv. Det är med andra ord upplagt för kulturkrockar.


To be continued

Inga kommentarer: