2007-02-16

Fredag och inga planer

Jag har kommit på att jag nog är ganska lyckligt lottad.

Jag kommer på det om och om igen.


Nu har jag kommit på att jag nog har hamnat på bästa studieorten, trots kylan och det långa avståndet hem till Örebro.
Det är en bra stämning häruppe tycker jag, i jämförelse med andra läkarutbildningsorter tror jag Umeå står sig väldigt bra när det gäller stämning.

Jag mår riktigt bra.
Dagen igår var botten och toppen. Den kändes helt förryckt från första morgonstund ända till Bio Marx. Sen travade det på ganska bra där uppe på alptopparna.


Det känns skönt nånstans att jag verkligen inte har några planer för ikväll. Jag kan inte erinra mig en enda helg jag kom upp hit efter årskiftet som jag inte har haft något planerat. Det har varit fester, det har varit jobbande på kåren och det har varit pluggande.


Och grannproblemet verkar få en lösning dessutom. Jag har inte störts någonting när det har varit sovdags.

Gött.

Inga kommentarer: