2007-11-24

Lördagen v.47

Med risk för att verka snobbig, men Corona är verkligen inte min grej såvida det inte är halvaprisetmat där.

Så besvikelsen var ganska stor när jag började bli laddad för Club Zoo och Ylva ringde och berättade om ändrade planer: Corona.
Jag hade jobbat rätt hårt med svängig jazz, sliskdrink (i brist på öl) och en hel del pop (mest Radiohead) för att få igång lite spritt i benen (fråga mig inte hur Radiohead får mig att gå igång, det verkar vara komplicerat [och glöm inte svängjazzen!]). Jag har varit rätt opepp och det krävdes en hel del vilja inifrån och en hel del uppmuntran utifrån för att få mig på gång. I onödan visade det sig.
Nämnde jag att jag inte varit utanför dörren idag? Jävla tvättstugelås (här kan jag hänvisa till mina inlägg om min tvättdag idag).

Men vad kan man vänta sig? Jag fick riktigt dåliga vibbar redan på MB igår.
Jag klandrar inte Ylva, det var nog några till som hade åsikter om vilken lokal det var som skulle besökas.

Kan ju glädja mig åt den givande diskussionen jag hade med Amanda över MSN-Messenger (ett chattprogram [om du nu är trög]) och att jag såg en fin konsertvideo med Radiohead. Och så Henke förstås. Honom är jag glad att jag är vän med, det kan inte nämnas för ofta.
Och jag gillar ju Ylva med, även om det inte blev så bra ikväll. Som sagt, jag klandrar henne inte.

7 kommentarer:

Ylva sa...

förlåååååt!!

Eric sa...

det är lugnt

Jonas sa...

jag gillar ditt sätt att blogga med etiktetterna, nyskapande så det förslår.

Eric sa...

haha, tack! jag vet inte riktigt vad jag ska säga.

Eric sa...

Såvida du inte var ironisk. :D

Jonas sa...

nej, det var jag inte. jag gillar att ha läst ditt inlägg och sen liksom få se igen att det var "besvikelse", "bortkastat", "fan" och "skit" som värdeord.

sjukt kul grej att bara skriva helt irrelevanta etiketter tycker jag.

fast det gjorde inte du då, men det hade varit skoj att göra det.

Eric sa...

Mm, det kanske vore något att udvidga bloggandet med, alltså att blogga genom etiketterna mer.