2007-11-28

Grön understrykningspenna

Idag kan jag ha sett ut att småskratta under tiden som jag pluggat. Det är inte njurarna som gått och blivit roliga helt plötsligt, jag satt och lyssnade på rolig musik. (Captain Beefheart)

Jag var på rätt gott humör också, för det mesta.

Det har gått ganska bra att plugga man börjar till sist att förstå lite mer och kan se det stora hela på ett annat sätt. Det har gjort saker lite mer intressanta.


Ett lufthål är kostvetarnas egen undervisningsrestaurang; billig, nyttig och framförallt god mat serveras. Jag har märkt att alla tre gånger vi har varit där har något speciellt, maten har verkligen tystat mun. Alltså, det kanske den gör för det mesta. Men det har aldrig varit så påtagligt. Vet inte vad det är, men man äter med en sorts andakt där. Och man står sig bra länge på portionerna.

Bra skit helt enkelt!

Det har blivit kallt ute.

Sova.

Inga kommentarer: