2007-11-11

Det är jag som är Bland böcker och kanyler-snubben

Det har varit händelserikt vill jag lova, det senaste dygnet. Togaparty blev det och jag stack ut med min svarta Emo-toga och min blyertsglansiga (och smala) slips.

En sen efterfest hemma hos Carl på Ålidhem resulterade i att jag fick kramas med hans sovsäck i hans soffa. En skön soffa. Lite segt bara att gå hela vägen hem i snöslask och duggregn.

Det hände något ganska stort igår förresten, en snubbe på termin 1, kände igen mig från bloggen.
Jag har alltså blivit kändis, väntar nu bara på efterhängsna fotografer och inbjudningar till galapremiärer .

Pizzorna igår blev fantastiskt goda vill jag tillägga. Den med salt fisk och salami var nog godast, men den med torkade kantareller och västerbottensost var delikat den också.

Inga kommentarer: