2007-11-23

Henles Slyna

Det var helt fantastiskt att äta lunch idag.

Jag och Filip gjorde en repris från igår och gick till lärarhuset för att avnjuta kostvetarnas restaurangmat.
Jag tänker inte gå in så detaljerat på vad vi åt utan snarare på hur jävla tillfreds vi blev.
Kroppsligen är jag fortfarande tillfreds, själsligen försvann tillfredsställelsen framåt eftermiddagen, någon gång då skolarbetet åter gav en känslan av hopplöshet.

Nej, så hopplöst är det inte.

Men med 40 sidor kvar bara i Guyton känns det inte roligt att gå till helg.
Ikväll ska jag unna mig lite ledigt, med vad det nu kan innebära... en film och lite mat och kanske lite godis.
Godis.

Läser jag skola så är det bara en bonus.

2 kommentarer:

Aina sa...

hur kan du ha fyrtio kvar ifall jag typ har femtio? tror du fuskar. nyss var jag ju före ;D

Eric sa...

säg inte att jag har räknat fel nu.