2008-02-22

På halt vatten

Någon gång i mitten av intervjun så började jag känna mig lite illa till mods. Gipsa, sätta EKG, urinkateterisering och venprover, traumaskador, blod och stress. Sådana termer. "-Klarar du stress?"
Jag sa att det är en del stress i skolan. De replikerade att böcker inte är som upprörda människor i ett väntrum.
"Det är ju förstås sant", sa jag.

Vad ska man säga, jag vill ju bara ha ett roligt sommarjobb, få lite stålar samtidigt som jag lär mig något. Gärna hinna med att sola lite, fika på stan och kanske njuta lite.

Nåja, besked i nästa vecka, de ville kolla med mina referenser.

Hoppas hoppas.

Om jag får sommarjobbet kommer det nog gå bra, men det kommer bli en hel del att lära sig.

2 kommentarer:

Edmund sa...

Hahaha.
Får du lov & va :)

Edmund sa...

Lycka till med sommarjobbet förresten!