2008-02-09

Meningslöst skrivande, natten till en lördag

Skulle ju till Strömpilen och handla.

Vänder i entrén till Cervera med insikten att presentkorten ligger kvar på fönsterbrädan i köket.
Köper ram på Gallerix med insikten att jag behöver mins 46*61 cm, släpar på ramen under armen hem senare.
Handlar mat på ICA Maxi, vill ju ha något att bjuda på när det är filmhäng, vill ju inte vara en dålig värd.

Kommer hem, inser att ramen är 50*60 cm, begriper inte hur det gick till, inser att jag nog kommer bli ensam om att äta laxen jag köpt.
Har heller inte den grytan jag ämnade köpa för presentkorten.
Jag kommer nog gå tillbaka till ramaffären imorgon, försöka få pengarna tillbaka för ramen, fast jag han börja slita lite i förpackningen.
Sen ska korridorsrummet städas. Mariehem ligger långt bort.

Men kökslampan sitter bra och lyser alldeles lagom.
Dessutom blev laxen god och filmen, den var bra.

Nu ser jag i kors.
God natt.

Inga kommentarer: