2008-02-17

Attans

Eftersom jag har haft min snälla bror på besök sedan tisdagen och dessutom haft en del skola att vara i, så har jag inte haft tid att blogga. Det har byggts upp ett litet sug efter bloggande nu, men i morse när jag väntade på att vi skulle gå iväg till bussen för att lämna storebrodern upptäckte jag att min dator inte är som den brukar.
Den ville inte komma igång, den startar och man kommer in i Windows, men inga ikoner.

Lite dålig timing skulle jag vilja säga.
Jag som behöver datorn till skolarbetet jag tänkt göra ikväll...

Tvättid.

Skogisfikat var dock till belåtenhet, så dagen är ju inte kass, dessutom kommer jag få lite solsken på mig när jag går hem till Carlshem och sedan drar ner till ICA Maxi för att byta dammsugarpåsar. Gud, vad vuxet det kändes! Dammsugarpåsar.

2 kommentarer:

Aina sa...

Hallå där! När var du på skogis egentligen? Inte samtidigt som mig i alla fall :(

Eric sa...

Var du också där?! Men illa, jag trodde du inte var så mycket för skogis, så jag trodde inte det var lönt att kolla ens... :(
Jag var där halv ett till kvart över ett.


Om två veckor, då kör vi Skogis, okej?:)