2008-02-04

Affischer

Jag hämtade ut mina postrar jag beställde för en kort tid sedan.
Den ena postern är någon sorts spritreklam jag tyckte var riktigt fin.
Den andra är ett omslag till ett gammalt Allers-magasin, låter kanske inte så spännande, men det var det.

Bilder kommer upp senare när affischerna är inramade och uppspikade.

Och jag glömde nämna att den där blodsockermätaren väckte mig även inatt. Klockan 2 fick den sändaren på min mage för sig att sluta sända till mottagaren som låg bredvid sängen. Då blev mottagaren lite ensam och därmed också less. Så då började den larma genom att vibrera så att jag vaknade. Ja. Så har det varit för mig.
Imorse fick jag koppla ur realtidsblodsockermätaren igen, för den skulle tillbaka till medicinkliniken där nästa diabetespatient väntade på att få låna den.
Vi hade några roliga dagar, jag kommer sakna lyxen i att ha mitt blodsockervärde bara något knapptryck bort. Men det är förbannat skönt att slippa larm, dosor och kliande plåster.

Inatt ska jag sova ostört och imorgon är det studentsportardagen och fettisdagen. Bra sammanträffande.

Inga kommentarer: