2008-02-22

Live

Nu är jag laddad för jobbintervjun. Lite papper skall plockas i ordning, jag ska ta en dusch, men mer finns det nog inte att göra.

Spelningen på Cirkus i onsdags fick mig på gott humör, den behövdes. Det kanske inte är någon spelning som går till historien enligt andra, men för mig var den speciell. Den betydde så mycket mer än bara bra musik och stämning. När jag var där så sket jag i allt annat för stunden, jag gladdes bara åt att jag tagit ledigt så jag fick vara på plats.

Så euforisk som jag var under Cygnus...Vismund Cygnus (vad nu den låttitlen betyder) har jag inte varit på bra länge, måste nog gå tillbaka till förra sommaren, kanske eftermiddagen efter organtentan, för att hitta något som varit i närheten.
Kommer de tillbaka till Sverige så kommer jag tveklöst försöka få tag i en biljett igen.

Inga kommentarer: