2008-02-27

Kattor och blommor

Jag har nu lagt in bilderna från kameran på datorn. Här kommer ett litet axplock (typ mer än hälften, för det blev inte så många, foto-fuckin-förbud på The Mars Volta [det jobbiga med sångaren Cedric Bixler Zavala är att han vet hur snygg han är och hur hett eftertraktade fotografier av honom är] [Allvarligt talat, han är rätt snygg]).
Här är i alla fall kattan Svea, hon bor hos Björn och Tove just nu och kommer nog göra det ett tag. Hon verkar trivas, det skulle jag också göra. Helt klart.
Det var nästan vår i Örebro, ingen jobbig is, ingen snö, bara bar mark under skosulorna. Så kommer man tillbaka till härliga hala Umeå och det börjar snöa som fan fan fan. Jag ska inte klaga. Men lite snopen blev jag nog.
De har satt upp en fin lapp i min trappuppgång. Inget mer med det.
Jag skulle äntligen ta och måla, det har strulat sig med lite av varje så det har ju dröjt ett tag. Men nu är den första bokhyllan i alla fall färdigmålad.
Skohyllan som jag ska ha stereon på retas lite med mig, skruvarna vill inte riktigt. Jag ångrar inte så mycket att jag köpte den för det, det kändes faktiskt lite jobbigare när ICA-kassörskan ifrågasatte att jag köpte TVÅ skohyllor.

God natt.

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha, kattor.