2007-05-14

Svarta hål

Jag skrev ett inlägg jag kände mig oförskämt nöjd med. Och det straffade sig. Hade det inte försvunnit ut i universum hade jag inte skrivit det här.

Den här dagen har fan tagit på mina krafter.

Så regnade det på mig när jag gick till ICA, Weeping Willows spelade en sorglig låt och ja, bara den promenaden var denna dag så i ett nötskal att jag inte kunnat få till det bättre i min fantasi.

Håll till godo gott folk, nu är jag på dåligt humör. Och jag har anledning till det.

5 kommentarer:

Anonym sa...

Trist :( Blev det kokta fläsket stekt eller?

Eric sa...

Tove: nu vet jag inte vad du menar, men vi kan ta det i något annat forum.

Anonym sa...

Hej Eric. Vilken schysst blogg, jag klickade mig hit från Ainas på något sätt. Jag gillade speciellt ditt inlägg om the Beatles då jag finner mig själv i samma situation =)

ha det bra!

Eric sa...

Tack Sven! Det är alltid kul med lite uppskattande ord.

Tack för i helgen förresten! (Även om vi nu inte träffade varandra särskilt mycket).

Anonym sa...

Höga berg, djupa dalar. ;)