2007-05-14

Bäckengördeln

Ja, jag ska sätta mig med boken om benet snart och förbereda mig för dagens övningar i funktionell anatomi. Men först ska det skrivas lite.

Jag drömde inatt något otäckt. Jag var på jobbintervju för sommarjobb på något alkoholisthem då de som intervjuar mig lika plötsligt som olägligt sätter igång att förhöra mig på bäckenets anatomi. Eric ser du här vilken struktur det är jag pekar på? Nähä? Dåså, synd för dig. (Okej, det kanske inte är den exakta rekonstruktionen av drömmen, men det är svårt att granska källan).

Usch.

Ps. Jag tror det är kört med det där sommarjobbet jag sökte i drömmen. Ds.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bäckenet är en klurig form. Varken ett tydligt upp, ned, fram eller bak liksom.

Eric sa...

Kvalstret Kurt:SIAS, SIAI, SIPS, SIPI???
Det måste vara skönt att käka damm.