2007-05-20

Idag är det sol II ver 1.02

Det börjar verkligen bli grönt ute nu och solen skiner som om det vore för glatta livet, jag kommer inte klara av att sitta inne länge till.
Det känns som om den här söndagen kan bli riktigt bra. Jag har tänkt ta det ganska lugnt med pluggandet. Lägga det på en lite mer avslappnad nivå, så att jag orkar med det intensiva pluggandet som väntar till veckan.

Ränner snart iväg till MB för att plocka upp Aina och Ludvig för söndagsfika på Villan. Om jag kommer plugga på MB återstår väl att se. Solen är väldigt lockande.


Ps. Och sen vill jag bara säga det att Dynamiska duons golden experience har gjort ett inlägg om gårdagens aktiviteter. Ds.

3 kommentarer:

Ylva sa...

Fin dag indeed, hoppas att du kommer att njuta av den och känna dig glad. kram

Eric sa...

Ylva: Tack tack, jag avnjuter dagen till fullo. Hoppas du gör det samma! Kram.

Anonym sa...

Hej och tack för besöket (och kommentaren) på mi blogg. Alltid kul med nya läsare! Och välkommen tillbaks fler gånger, förresten.