2007-05-02

Roskildefestivalen

Då börjar det dra ihop sig att köpa biljetten till den sköna festivalen. Min första riktiga semestervecka i sommar. Har planerat in sommarjobb direkt efter det att skolan slutat.
Fan vad kul vi ska ha!
Ska bara kolla vilka det är som drar ner dit i år så jag inte står där alldeles ensam med en biljett och gråter blod i gyttjan.

Idag hade jag en sån där dag igen, en sån där dag man får lust att peta någon i ögat bara för att man stör sig på småsaker... jag sov väldigt lite inatt. För vanliga dagar brukar jag inte bry mig. Dagen räddades av några sms.

Imorgon blir det heldag i skolan följt av ett arbetspass på läkarvillan. Nån disputationsfest, hoppas man blir bjuden på mat.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det kan för övrigt bara ha varit dig jag cyklade förbi i onsdags morse. Du kom gående från Mariehem (efter gångtunneln i svackan) och jag cyklandes i ett jehu mot backen eftersom jag skulle till dagis och plocka upp grabben som blivit sjuk.

Eller är jag ute och cyklar? Bildligt talat alltså.

Eric sa...

Det kan mycket väl ha varit jag, jag brukar gå där rätt ofta när jag är på väg till skolan.

Hoppas du hann till grabben och att han mår bättre!

Så nej, trots att du var ute och cyklade är du nog inte ute och cyklar. Så att säga. :P