2008-01-24

Tentan

I en grannblogg, eller vad man ska säga, systerblogg kanske passar bättre (Dynamiska duons golden experience i Umeå), så har det skrivits lite om den stora fredagen då domen kommer. Organsystemens struktur och funktion-tentan's resultat kommer att presenteras (enligt ryktena).
Domen kommer ha en ganska stor impact på helgens aktiviteter tror jag. Att få göra en omtenta på en hel termin är nog inte så uppmuntrande. Jag gillar inte tanken på en omtenta, jag gillar inte heller tanken på att jag kan råka ut för en omtenta. Jag vill verkligen inte ge mig i kast med njuren igen, vi har blivit ganska bra kompisar nu, så jag vill inte förstöra våran sköra relation. Menmen, jag hoppas jag klarar mig och att de andra gör det också.

Klarar jag tentan och om jag dessutom får några vänner som också klarar sig ska vi iväg till Ö-Ersboda och kolla. Kolla på möbler på Kupan och Myrorna (överprismyrorna). Det börjar bli dags nu. Kanske flytt nästa fuckin helg, såvida det inte ligger en omtenta och pyr i bakgrunden.

En omtenta vore inte kul, en omtenta vore bajs. Det skulle bli så krångligt. Har besök på gång också, nöjen och Stockholmsresa.

Inte få ångest nu...

Inga kommentarer: