2008-01-12

Tenta i övermorgon

Stora delar av denna dag har jag gått och haft dåligt humör, inte med någon egentlig anledning. Alltså, jag kan i mitt sinne inte härleda det dåliga humöret till något, men jag kan tänka mig att det är det intensiva tentaplugget och den förestående tentan som trycker in skit i huvudet på en.

Jag tror inte att jag är ensam om detta.

Man känner sig lugn men ändå inte, jag tror att jag kommer klara G men med lite otur på tentan kan det gå åt helvete.
Att vara student är inte alltid helt enkelt.

Dessutom har jag en flytt att tänka på, men det är något som är ganska lustfyllt.
Sen måste man väl ta itu med sommarjobb. Och påsklovet... jag ska ju kanske, förhoppningsvis dra till Polen och leta efter mina Östpreussiska rötter med mor, far och storebror.

Och någonstans mitt i allt detta ska jag försöka pussla ihop min Stockholmsresa med Attack och försvar-kursen så att jag får se på The Mars Volta.

Men det känns rätt kul.

Wish me good luck, bye the way.

Inga kommentarer: