2008-01-02

Slipsen

Var på stan med Tove och spanade lite på rean, kunde naturligtvis inte gå in i hälsokostsaffären utan att vetenskapsmannen i mig störde sig på åtminstonde det mesta.

På MQ där jag i somras halvförtvivlat letade efter en smal slips utan framgång, för att smala slipsar inte är i ropet, hittade jag en hel klase smala slipsar denna gång. (Det blev en svartvit för min del, halva priset [fastän bruden i kassan drog av 100 pix för lite först, efter lite krångel fick jag till sist ut en hundralapp]).


Annars då?

Har pluggat lite anatomi idag, klurade på vilken lymfknuta som svullnat så förskräckligt hos mamma, det ser ut som stackarn har en dubbelhaka nu. Så kan det bli när en liten halsinfektion bestämmer sig för att bli besvärlig. :S

Nu ska jag slå upp hjärtats innervering.

1 kommentar:

Ylva sa...

kom norrut och plugga med mig!