2007-09-20

Uteblivet bloggande, utelåst bloggare

Alltså, nu har det varit dåligt med inlägg från mig på sistone.

I måndags så hade jag annat för mig, för då var jag tvungen att ta igen de två första avsnitten av den suveräna serien "Upp till Kamp" för att kunna se den tredje delen på kvällen hos H. Sammanlagt blev det alltså 4,5 timmar framför serien.

I tisdags lagade jag mat och så såg på den fullkomligt idiotiska och därmed rätt roliga filmen "The Sperm" på Umeå internationella filmfestival.

I onsdags kom jag hem framåt sju på kvällen, eller jag minns inte så noga egentligen, men efter sex var det. Jag mötte Daniel i dörren där han sa till Jehovas vittnen att han är hindu (vilket han inte är). I ungefär samma veva upptäcker jag att jag inte har min hemnyckel på mig. Det renderade i en natt ute i samvarorummet. Efter arbetstid kostar det 400:- att bli insläppt på sitt rum, annars är det gratis. Därför valde jag att vänta på att kvartersvärdens arbetstid skulle börja. Och därför kunde jag inte skriva något inlägg då, i onsdags.

Idag torsdag har första inlägget redan kommit. Kanske blir det flera om jag orkar, efter en natt med halvtaskig sömn och en torsdagseftermiddag med immunologilabb.

Inga kommentarer: