2007-09-16

Tiden rinner iväg

Ibland, eller ganska ofta kanske jag borde erkänna, så händer det att jag skriver dåliga innehållslösa inlägg.

Mitt inlägg om gröten till exempel.

Hur jag än vrider och vänder på det så är det inte ett bra inlägg.

Därför ber jag om ursäkt för alla läsares bortslösade tid på det inlägget. Jag vet inte vad jag kan göra för att ge er den tiden tillbaka. Eller snarare är det så att jag vet att jag inte kan ge er den tiden tillbaka, den kommer vara passerad och ni hinner garanterat dö innan den tiden kommer tillbaka, den tiden som ni ödslade framför grötinlägget.
Är det så att någon av er som läst detta grötinlägg känner er blåsta så kanske jag, i en framtid ganska avlägsen, kanske kan ge er ett medicinskt råd som gör att ni lever lite längre. Kanske så pass mycket längre att det kompenserar för den bortkastade tiden framför grötinlägget.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tycker att det var ett jättbra inlägg!
Inte tänk på att man kan ha i aprikoser förut!