2007-12-17

Julen närmar sig och jag är eld och lågor

Jag vågade mig på att köpa köttfärs på ICA, det blev en paj av det hela. Än lever jag, fast lite bränner det nog i halsen.

Sitter och klurar på julklappar, jag kan inte minnas vad mamma sa att hon önskade sig, för jag var på väg att ta ut pajen ur ugnen då.
Det är svårt att komma på något överhuvudtaget och så ska man ge sig ut på Örebros gator för att leta upp en julklapp i världens julrusch. Eller?

Har någon ett julklappstips?


Dagens Aftonbladet.se:
"Hej-vi-drar-till-Tyskland-och-köper-Svensk-öl-för-Tyskarna-är-väl-inte-bra-på-öl?-Vi-gör-ett-sånt-kap-att-jag-måste-se-överlycklig-ut-när-fotografen-tar-kort"
De fyndar spriten i Tyskland
Minisemester...


Sitter och kör gissa preppet med Aina på MSN, hon skickar mikroskopbilder och jag gissar vilket organ. Hemskt rolig sysselsättning och jag är mycket tacksam.

1 kommentar:

Anonym sa...

Lyxig choklad är alltid populärt!
Vad önskar du dig?
Är du här runt nyår?