2007-12-10

Det handlar om planering

I år ska julen bli bra som fan.

Jag ska bara styra upp lite julklappar så jag inte behöver skämmas på julafton.

Har kollat runt lite på olika ställen att plugga på i Örebro. Det finns ett universitetsbibliotek på Campus och ett medicinskt på USÖ (nere i källaren under Apoteket). Alltså kan jag antingen hänga på UB eller MB ifall jag vill. I Örebro. Umeå-abstinensen kommer bli lindrig.
Såg också att man via UB's datorer i Örebro kommer åt självförhörsmaterial på internet. Anatomi, histologi och vad det nu var. Perfekt.
Kommer säkert åt samma skit häruppe, men ändå.

Julen är räddad, jag kan plugga skitmycket om jag så vill. De har Guyton på UB i Örebro också, jag behöver med andra ord inte släpa på den stora varianten när jag flyger, om jag nu inte vill.
Fantastiskt.

Om jag hänger på UB på Örebro universitets Campus kan jag dessutom, och kommer jag, bjuda in mig själv hos Tove och Björn på fika varje gång jag behöver en kaffe. Mycket bra.

Hänger jag på MB på USÖ, då kan jag och kommer jag, bjuda in mig själv på Nuklearmedicins fika. (Om jag törs).

Tentaplugg.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kaffet är on the house!

Eric sa...

gut.