2007-12-13

Krama mig

Jag vet inte vad det är, vad som har hänt. Men förutom paltarna jag åt nyss känner jag mig helt tom innanför skalet. Mitt självförtroende är inte riktigt på topp, är lite stressad över tentan, värre stressad över alla andra som stressar, stressad över att jag inte känner mig social och trevlig.
Hade i och för sig en jävligt bra session med mig själv och mikroskopet förut (även om jag inte var social då). Var nog vad som behövdes för att göra denna pluggdag, men på långa vägar otillräckligt för att göra mig idag.
Vad gör alla andra för att orka med sig själva och sina liv egentligen?

Är egentligen lite för trött för att göra mer plugg idag, men vad ska jag annars göra? Kasta bort mer av min tid framför datorn.

Det ska bli skönt att komma till Örebro och vila upp sig hos mamma, pappa och hundarna. Lite kärlek är nog det bästa lyckopillret just nu. Och god mat.

Hundarna.

Nu ska jag paltschwiima lite... är jävligt trött.

Inga kommentarer: