2007-12-12

Bilddagbok den 12:e december 2007

Det är, som det lätt syns på den fina handstilen, inte bara jag som förundras över bestickens försvinnande i korridoren.

Aina sa att jag nog borde tvätta plånboken. Den var bra lortig, ändå hade jag inte slagits av tanken att tvätta den. Det kanske inte syns så väl på bilden, men den blev mycket renare/mindre smutsig av behandlingen. Hade glömt bort att den var vit till färgen på sina ställen. Innan jag tvättade plånboken tömde jag den på saker och lite smått och gott. Ett gammalt kvitto från den 27:e juli 2000 när jag var i Portugal på äventyr och en hemfärdsbiljett från lumpartiden, 2002-08-11.


Renbäddning nu.
Jag kom på att jag nog borde lägga upp länken till sidoprojektet Stekarna, matlagningsbloggen.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kanske vore det läge att önska sig en ny plånbok, julklapp??

Eric sa...

Kommer int på fråga, allvarligt talat.