2007-08-09

På papperet

Satt i all tristess och surfade runt lite. För ovanlighetens skull hamnade jag på Expressens sektion för kärlek och sex!

Hur som helst... bilderna talar ju sitt tydliga språk.


Men ni som känner mig, ni vet ju hur bra det har gått, aight?
Hur pålitliga är dessa test kan man fråga sig.
Sen testade jag mina kunskaper i mannens kanske käraste ägodel (förutom hustrun då, om sådan finnes).
Okej, där var jag politiskt inkorrekt.
Vad kan du om mannens könsorgan, kul för den medicinskt intresserade skulle jag tro.
För den som vill testa så har jag länkarna här:
Och jag tror att det är så att raggtestet för killar ska göras av killar och inte är till för dem som raggar på killar. I annat fall så är jag illa ute, är inte intresserad av killar på det viset.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"För ovanlighetens skull"...? Kunde det låta mer som en påklistrad lögn?! ;P

Eric sa...

Ska jag vara riktigt ärlig så är jag inte där så ofta, men jag förnekar inte att jag är där ibland.

Hursomhaver, jag skrev det dock som om jag var ironisk/använde en påklistrad lögn... Eller jag vet inte. :P