2007-08-29

On the edge

I eftermiddags lämnade jag oredan på mitt rum för att hämta min tenta nere på Biologihuset. Hurtig som få så sprang jag den biten.

Tentan är nu hämtad, 60,75 poäng fick jag. G-gränsen var 60. Jag pluggade med andra ord inte så mycket i onödan.

Av resultatet att dömma ska jag inte bli ortoped, möjligtvis handkirurg, men däremot verkar histologi och neurofysiologi vara något jag är lite bättre på. Okej, jag var inte fläckfri där. Långt ifrån. MEN, det var väl de områdena jag klarade mig bäst på och är nöjd med.

3 kommentarer:

Ylva sa...

synd att du inte behövde plugga med oss. det hade vart roligt :)

Aina sa...

haha, gud vilken tur!! (:

Snart kommer jag till Ume.

Eric sa...

Jo, det hade varit kul att plugga med er Ylva! :D Jävligt kul. Gå upp på en till skrivning med rörelseapparatjäveln.

Hör av dig när du kommer till Ume vetja Aina, det måste firas på nåt sätt.