2006-12-27

Here comes the sun

Då blev min blog för första gången utskälld. Jag tänker inte nämna av vem, integritetsskäl, You know.
Sorry för det. Men jag tänker fortfarande skriva min blogg på det sättet jag gjort tidigare. Det är min blogg.

Jag hade en trevlig kväll hos Tove och Björn igår, vi såg någon skum film "The empty"... eller "The big Empty" hette den. Den var hygglig, värd att se en gång i alla fall. Och Tove mixtrade ihop en rackarns god smoothie, eller rättare sagt två. Eller en och halv kanske är ännu mer rätt, för smoothie nummer två till hälften bestod av nummer ett. Och jag begriper inte hur hon fick till saffransbrödet som var gott trots att det bott ett tag i frysen. Hon har gröna fingrar, fast i köket. Jag har hyfsat gröna fingrar också, i köket, fastän min brorsa försökte placera min tumme mitt i handen.

En sak jag glömde att ta med när jag skrev under julhelgen var att det värmde i hjärtat en smula när elinor över msn, i min bortavaro, visade sin uppskattning över julklapp/julkort jag skickade henne. Eller det värmde när jag kom tillbaka till datorn och kollade msn.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Do You read the comments? What do You really want to know?

Eric sa...

Ehh, everything.

Späm?

Anonym sa...

Hehe, gröna köksfingrar, vad rart :) Snarare rosa fingrar efter gårdagens jordgubbssmoothie ;)