2006-12-07

Åhh Örebro!

Ja, sitter nu här i Örebro. Har varit hemma hos mor och far i lite mer än ett dygn nu. Resan ner gick otroligt friktionsfritt och de bjöd på fika på planet.

Det känns som jag inte gjort ett skit idag, samtidigt har jag ju faktiskt gjort det. Ätit finlunch på Slottskällaren, skrivit ut skolpapper, pluggat lite, promenerat med hundar, tittat på Svullo (det var roligare att titta på när man var 15 år yngre) och hälsat på farmor.
Det där besöket hos farmor hoppas jag att hon uppskattade, för mig gav det tyvärr inte så mycket.

Det är lite svårt att få kontakt med alla här hemma så jag undrar hur många jag kommer att hinna leka med innan det blir dags för Umeå igen.
En sak är säker och det är att jag ska träffa Tove (nu 23 år!) imorgon.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tove, gammal som gatan :)

Anonym sa...

Tack för länken! Du är länkad hos mig nu också!