2008-04-09

Ursäkta, men jag tänker inte ta på mig byxorna

Dagen på MB var lite annorlunda än andra MB-dagar kan vara. Vi har ju tenta på fredag och jag känner ingenting.
Är det bra eller är det dåligt?

Kanske är det dåligt, för det gör mig mindre piskad att plugga och orsakerna att jag inte känner för tentan just är att jag känner dåliga saker för annat.

Jag har spritt dålig och bra stämning omkring mig om vartannat. Pratat väldigt mycket med kurskamrater. Tänkt och tänkt. På fel saker. Varit bitter, patetisk, självömkande, glad, ledsen och framförallt okoncentrerad. Känner en näst intill schizofren splittring.
Har flytt ångest genom att rikta fokuset på tjejer, viruspapprena är inte tillräckligt intressanta för att hålla bort de påträngande negativa tankarna.

Det som är positivt med det hela är att jag uppnått en härligt osund, nihilistisk inställning.

Inga kommentarer: