2008-04-27

På en dag blev han tjugofem år gammal

Det finns några ballonger utspridda i lägenheten, en hel del disk att ta reda på, men annars är det rätt tomt.
Folket har lämnat mig för idag.
Jag åt nyss en tomat för att få någon lite saltare smak i munnen. Det har passerat förbi en och annan sötsak där idag. Tårta som jag bakade med viss assistans av Henke, fantastiskt wienerbröd som Ylva bakat, muffinsmula som jag norpade från en överbliven bit och så ett gäng kakor.

Jag fick en stor, fin och grön fruktskål (fylld med ost och andra läckerheter som ska ätas nån dag snart!), en fin liten bok med ord en sån som jag kan behöva, en bland-cd, ett par plommon och lite annan frukt.
Men det finaste var att det dök upp folk som tyckte det var värt att avvara några timmar på att hedra min 25-årsdag.

Inga kommentarer: