2008-03-13

Att ringa

Sitter egentligen på wikipedia och söker klarhet i vad exakt en sekundärinfektion är, men jag känner för att skriva lite här.

Gick för en stund sedan till ett lämpligt hörn här på MB för att ringa till en man som skulle ha ringt mig i måndags om sommarjobb. Lite syrlig har jag känt mig, det är lite tråkigt att hela tiden vara beredd på ett samtal som aldrig kommer, svårt att koncentrera sig på skolan.
Hursomhelst kom jag nu från mitt hörn, via mobiltelefonen, i kontakt med honom, han satt i ett möte och sa att jag skulle återkomma klockan tre i eftermiddag om det var okej för mig.

Jag sa att det var okej.

Vad jag tänkte var nog lite annorlunda.

"Kanske skulle han få ta och smaka på sin egen medicin, jag skiter i att ringa!"

Jag tänkte bara detta, jag kommer ringa, jag är inte i den sitsen att jag kan skita i att ringa hur som helst.

Jag gillar inte detta underläge man har.

Inga kommentarer: