2008-03-28

Guyton 6

Nu när jag varit hemma över påsk i Örebro så har jag rotat efter saker. Anledningen är att mina föräldrar kommer upp till mig om några veckor, de har tänkt ta med sig en del prylar i sin bil och det är jag som ska bestämma vilka.
Det blir en del saker jag hade i min lägenhet i Örebro, det blir en del prylar från min mormor som nyligen flyttat in på ett hem. Lite tråkigt att det har gått så långt att hon måste bo på ett hem och inte bara i ett, men ganska roligt att hon ändå hade en del skojiga saker som blev över vid flytten.

En sak som jag hittade när jag rotade runt bland mamma och pappas saker, var en gammal utgåva av Guytons fysiologibok och den såg inte alls tokig ut. Annars hittade jag några dukar som kanske passar och ett roligt tyg som jag ska ha på väggen.

Jag gillar att den är svart, blir mer skrämmande då.

Inga kommentarer: