2007-04-28

Dåligt inlägg om inget


Igår blev jag 24 år gammal. Jag fick fira att jag överlevt ett helt år till, men eftersom det var hektiskt fram till halv tolv på kvällen så hann jag inte skriva någon blogg om hur det är att fylla 24 år i presens. Tyvärr.

Istället för att läsa färdigt brosk- och benkapitlet så har jag trillat runt lite på gamla communities jag inte är så aktivt på längre.
Jag hittade en gammal klasskompis på ett ställe. Det är snart fem år sedan vi slutade gå i samma klass, vi har inte mötts mycket på den tiden som gått. Skrivit några bokstäver då och då på internet ibland och setts någon gång in real life.

Men att döma av det jag läser och ser så är hon banne mig lika nice som jag minns och jag har nu i alla fall en lite klarare bild om vad jag tycker är attraktivt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis i efterskott då din ungräv! :)

Eric sa...

Haha, tackar tackar!