2007-10-19

MB-suckers

För att kompensera för den bloggartorka jag har haft denna vecka och för att jag inte har något bättre för mig denna fredagkväll så tänker jag slänga iväg ett andra inlägg.

Vad ska det handla om? (Faktum är att när jag nu skrivit detta har jag skrivit ett par tre gånger inledningar som jag sedan tagit bort. Inledningar med små frön till inlägg. Men det känns inte som om det kunnat bli något mer av de fröna än möjligt vis något litet skott med endast ett futtigt hjärtblad).

(Och jag fick nu helt plötsligt lite dåligt samvete över att jag tackade nej till att haka på till EPP:n1 på ett lite oartigt sätt. Det var inte meningen att vara oartig egentligen, men jag var så inne i att diskutera caset med Filip att inget i världen skulle kunna få mig att göra annat, nej där överdrev jag nog [kanske]).

(Och jag kom just på att vi nådde (högt upp) på nördtoppen när vi under casediskuterandet med stor hängivenhet och glädje räknade ut energiåtgången för en promenad runt Nydalasjön och energimängden i 2 pågenmackor med smör och medwurst och en starköl).

(Och ja, att vi upptäkte och uppskattade det mycket passande sjukdomsnamndet candidabalanit gjorde oss nog till bubblare på ovan nämnda lista).

(Och nej, vi blev utkörda från MB. De stängde 18:00, alltför tidigt. Fast det är ju fredag [tydligen]).

(Och jag börjar fundera på om det inte borde införas en motsvarighet på kvartitvåragg på MB. Kvartisexragg på MB på fredagar kanske).

(Och ja, det är nog dags att sluta nu).

Inga kommentarer: