2007-10-28

Lite gnäll

Jag är lite mer än 24 år, men jag känner mig som det dubbla. Det gör mig lite ledsen, inte så att jag vill gråta, men vemodet finns här inom mig.

Jag vet inte om det bara är så att jag är lite trött för att det är intensivt i skolan eller om det är så att det är min diabetes som spökar eller om det är så att jag är på väg in i en depression. Grejen är den att jag inte känner mig ledsen och blir trött på grund av det utan snarare att jag känner mig fysiskt dämpad (eller vad man ska säga) och det borde ju utesluta en depression.

Jag kände, som ett exempel, igår att jag när jag sprang inte hade särskilt mycket kraft i benen. Det gjorde liksom inte ont eller så, men det var som om benen inte ville springa snabbare än ganska lagom långsamt. Som om glykogenlagren var uttömda.

Jag känner mig svag i kroppen, som om jag bara vill ligga ner och vila. Tur jag ska till doktorn snart.
Det är inte så att jag mår direkt dåligt, men jag är opigg. Kanske ska man tillåta sig själv vara det?

Inga kommentarer: