2007-07-14

Klagosång

Idag har jag nog varit för trött för att företa mig något mer ansträngade än några promenader och lite bloggande. Jag lyssnade lite på bob hund och la in några låtar på min iPod.

Jag har säkert mått bra av att ha hört av mig till någon kompis, men så gjorde jag inte i någon större omfattning. Jag var asocial igen, som så många andra dagar. I veckorna när man jobbar 7-16 blir man rätt seg om kvällarna om man dessutom har 2,5 mil att pendla.
Jag ska ta tag i det i veckan, jag måste, jag kommer bli deprimerad om jag inte gör något annat än att sitta här eller ta promenader. Föräldrarna sitter bara och kollar på sina deckare. Jävla skit, jag kan ju inte ens titta på tv, den är ju upptagen vareviga kväll. Men tittar jag på tv så tröttnar jag ganska snabbt ändå.

Kanske är dags att rota fram skolböckerna?
Nej, usch. Inte än.

Är det så att jag saknar Umeå-folket kanske?

Sen tror jag att det är så att jag har fått lite närhetsabstinens... blä.


Fan. Kanske är dumt att skrämma bort de få läsare jag har men sånt här gnäll.

Inga kommentarer: