2007-06-27

En parentes

Ibland när man sätter sig här framför tangentbordet och ska till att skriva ett inlägg brukar man ha en ganska klar idé om vad man ska skriva. Just nu är dock så inte fallet. Jag har inte skrivit på ett tag. Internetanslutningen blev lite snurrig efter ett åskväder och den blev inte bra förrän igår. Jag känner att jag skriver mest för att jag inte skrivit på ett tag alltså.

Jag känner att jag borde ha en hel hög med saker att skriva. Det har ju hänt både det ena och det andra. Men jag känner samtidigt att det är saker som inte är så mycket att skriva om. Jag kan sammanfatta det hela med att jag har haft en härlig vecka, under vilken inte någon internetuppkoppling varit närvarande hemma på Femkampsgatan. Det finns lite bilder på min bilddagbok för den som är intresserad.

Jag har förresten börjat fundera på att byta namn på min blogg. Jag vet inte till vad men jag har börjat vantrivas lite med Bland böcker och kanyler, samtidigt heter ju bloggen det sen första början och folk känner den efter det. Men ändå! Nåt bra förslag?

Och fan, jag har ju för bövelen inte badat än och det är snart juli!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hopp i plurret med dig och sen tycker jag att bloggnamnet är klockrent. Stick with it!

Eric sa...

Åhh, tack så mycket! :)

Jag letar efter tillfället att plurra i bara. Snart kommer det.

Sven sa...

det är lugnt Eric, jag har inte heller badat!

Eric sa...

Du har ju en gångbar ursäkt i alla fall, Sven. :P