2006-10-01

Bilder på folk

Nu kommer bilder på tre av mina korridorsgrannar. De andra två har jag inte fångat på bild än. Den ena, Jan som ska bli polis har jag bara träffat på två gånger sen jag flyttade hit. Den andra, Gustav som pluggar en strökurs i Juridik, tajmade jag helt enkelt inte idag. Hursomhelst, här kommer mina kära grannar:

Mattias (Pol. Mag.). Är från Härnösand vill jag minnas.


Dennis (Lärare i engelska/psykologi/ryska). Är från en by utanför Östersund. Jämtlänning alltså.


Kerstin (Biologi Zoologi och skogsekologi). Från Hamburg i Tyskland.


Bilderna kanske inte var de bästa, men det skiter jag fullständigt i. Man ser ju hyfsat bra hur de ser ut i alla fall.

Vi fick förresten igång min teve idag, med hjälp av Dennis fjärrkontroll kunde vi ställa in kanalerna. Så nu har vi en teve i vardagsrummet.

Imorn ska jag ge mig in på den existentiella psykologin.

Inga kommentarer: