2006-10-06

Färg i grådasket

Högstadiekänslan har inte varit helt obefogad. Idag fick jag höra att min klass är den klass på läkarprogrammet i Umeå som har den lägsta genomsnittsåldern NÅGONSIN.

Inte undra på att det är många som beter sig som små snorungar, det är ju förfan bara snorungar.
Det har inte varit den bästa stämningen i klassen direkt, det är mycket tack vare ett par personer här uppe som jag ändå trivs.

Jag kanske inte ska vara för le, kanske är jag yngre än medelåldern i klassen, vad vet jag?


Värst av allt är att våran klass har fått ett väldigt dåligt rykte. Detta på grund av en del saker som hände under nollningen. Jag känner mig inte helt oskyldig, så jag har gått med en viss skam en tid. Hursomhelst, jag hoppas att vi kan göra något som vänder på det hela.

Nu ska jag fredagsmysa lite, fundera på kvällsmat och om jag behöver köpa in något. Det vore faktiskt gott med något lite extra en kulen fredag som denna.

Imorn är det en inflyttningsfest hos någon kurskamrat här i Mariehem, så då är det ju nära och så.


Jag har sett den här svampen när jag gått till och från skolan nu i flera dagar och tänkt att jag måste ta ett kort.
Idag gjorde jag slag i saken.

Inga kommentarer: