2006-09-28

Älskade drömmar

Som många andra kommer jag ibland ihåg vad det är jag drömmer. Inatt drömde jag en sån där dröm som gör att man helt plötsligt får känslor för en tjej. Tjejen går i min klass. Det känns nu som om dagens inlägg skrivs av en tonårseric.

Å ena sidan hatar jag sånna här drömmar. De gör att jag får känslor som inte får levas ut. Drömmar tar inte hänsyn till verkliga omständigheter.

Å andra sidan så är det så jävla kul att gå i skolan och känna en massa saker, fast man vet att det inte betyder något. Jag har inte tappat andan på det här sättet sen i somras. Kickar!


Men jag ska väl inte vara för pessimistisk, samma tjej kanske drömt om mig. (haha). Jag tror inte att det är särskillt sannolikt.

Och mitt uppe i allt det här ska man läsa om kognitiv psykologi och -beteendeterapi.

Den här bloggen som skulle handla om min väg från gosse till doktor...


Dagens musik: Omar Rodriguez och Faust.

Klart slut.

Inga kommentarer: