2008-12-03

Badrummet och den där lilla resten

Jag hade ju en fläkt hos mig ett tag, mest som sällskap, men också för att torka en fuktskada som stört grannen under. Efter en tid försvann fläkten och en rad hantverkare gjorde sitt under någon veckas tid. Bilden visar det ganska fina resultatet.

Har på fredag en restuppgift i miljömedicinen som jag på tentan bommade med en poäng. Kursen var på en gammal högskolepoäng (1 veckas heltidsstudier alltså). Om jag inte styr upp den här restuppgiften så får jag inte börja läsa på termin 6.
En sketen poäng på en sketen kurs. Det kommer lösa sig tror jag och det är klart man måste vara behörig. Men lite komiskt skulle det ju vara om jag tvingas till studieuppehåll på något sådant som detta.
Kursen var inte heller så rolig som jag hade hoppats, det visar handoutsens innehåll, inte minst mina egna små bidrag dit:



Inga kommentarer: