2008-08-19

Köpenhamn och Växjö

I förra veckan var jag ju i Växjö och hälsade på Filip. Vi gjorde förutom småländsk sightseeing en utflykt till Köpenhamn. En rätt trevlig stad där vi fann det bästa stället att ta en öl på och dessutom fotograferade en del:


Filip poserar utanför Rigshospitalet (Riget).
Jag poserar med paraply i regnet vid Niels Bohrs gravsten. Filip är bra på foto.
Filip poserar utan paraply i regnet i Christiania.
Jag poserar vid den fantastiska dryckesreklamen som fanns uppsatt i nästa alla Köpenhamns gathörn.



Jag poserar utanför Kronobergs slottsruin.

Jag pekar på den avsats i slottsruinen jag klättrade upp och fick dödsångest på.

3 kommentarer:

Fredrik sa...

Trevliga bilder.

Trevlig tripp?

Eric sa...

Trippen var mycket trevlig!

Anonym sa...

Ooohohohoho, du hade på dig lite rosa! *addar dig bland mina bloggfavvisar endast pga det* ;)