2008-08-07

Augusti

Klockan börjar bli mycket om jag ska upp och jobba imorgon bitti och dessutom vara pigg. Sommaren barkar mot sitt slut och jag har inte hunnit vara social med allt folk i Örebro än. Jag är rädd att tappa kontakten. Börja sakna mina rötter som trädet i den roliga historien.
Samtidigt börjar jag sakna Umeåfolket en hel del nu. Det är dem jag lever med under vardagarna i mitt liv.
Jag kommer nog sakna sommarjobbet, det har varit bra 5 veckor. Jag kommer sakna reflektionerna jag haft med en del av mina kollegor och jag kommer nog sakna några av patienterna med.
Jag har fått blodad tand på couronne också, ska inhandla ett spel så snart jag satt min fot i Umeå igen. Det ska bli couronnekväll en kväll i veckan har jag tänkt, men mys och fika. Alla kommer vara glada hela tiden. Typ.

Jag vet dock inte om jag är mentalt förberedd på hösten riktigt än bara.

4 kommentarer:

Aina sa...

Bästa idén på länge, coronnekvällar blir fräscht! Househäng känns väldigt 2007 i jämförelse. Jag kommer vara glad hela tiden. Lovar att baka bröd också att bjuda på!

Eric sa...

Bra, detta känns mer och mer lovande!

Aina sa...

tror tyvärr de är lite eftertraktade som andrahandsobjekt eftersom de är så coola men kanske kan man ha tur. Är ju lite coolare med ett gammalt slitet än ett nygjort. Ska hålla ögonen öppna till dig här i lappmarkerna

Fredrik sa...

Var ett tag sedan jag kommenterade här, ursäkta för den långa latensen.

Hursomhelst, har sommaren varit bra och känner du dig laddad inför höstens utmaningar? Jag ska ta och läsa igenom lite gamla inlägg av dig nu..