2009-05-14

Skriv skriv skriv

Det är inte ofta jag skriver här numera. Det är en hel del annat som måste skrivas i dessa tider av projektarbeten. Håller på med min uppsats, men får inte riktigt till inledningen, är inne på mitt tredje och förhoppningsvis sista (och lyckade) försök. Det är ju naturligtvis inte så att allt arbete jag la ner på de första två versionerna är bortkastat, jag har ju funderat en hel del under arbetets gång och dessutom kan man ju allt klippa ut gobitarna från de gamla alstren. Dock börjar det bli dags att få till lite flyt i arbetet.

Jag har goda förhoppningar nu, att flytet skola komma alltså, för nu har min första laptop tillika MacBook kommit. 
Okej, det är inte så att jag tror så mycket på min nya dator att jag överlåter uppsatsskrivandet helt i dess händer, men nu kan jag lite smidigare ta med mig arbetet dit jag vill. Jag kunde förvisso sitta vid skolans datorer, men jag har aldrig varit riktigt förtjust vid dem, än mindre att sitta och skriva uppsats där. 
Så.
Imorgon blir det MB för hela slanten, eller nästan i hela, jag ska på någon astmastudie som tar två timmar. Sen är det säkert något mer som ska göras... Nåja. 

1 kommentar:

Tove sa...

Åh, lägg in en bild på spektaklet!